فروشگاه شما کجاست

فروشگاه شما کجاست

سلام دوستان عزیز
دوستان عزیز در این آموزش تجارت الکترونیک در خدمت شما هستم با یکی دیگر از آموزش های بازاریابی و فروشگاه اینترنتی.دوستان همه شما وقتی در جستجوی کالایی در دنیای اینترنت هستید تعداد محدودی فروشگاه اینترنتی مناسب می شناسید و به آن ها به دلیل تبلیغات و همه گیر بودن آن ها اعتماد دارید و سپس طبیعتا سراغ کالای مورد نظر خود را از آن ها می گیرید ،اما ممکن است آن را یافت نکنید و وقتی امید خود را از دست دادید به وب سایت گوگل رفته و کالای مورد نظر خود را در آن جستجو می کنید،و پس از جست و جو های پیاپی بالاخره موفق می شوید و سفارش خود را ثبت و در انتظار دریافت می مانید ، اما این همه ماجرا نیست. اما دوستان بهتر است در مورد این موضوع کمی سوال از خود بپرسیم.شما از کدام فروشگاه خرید کرده و چرا آن فروشگاه خاص را انتخاب کرده اید؟آیا باز هم از همان فروشگاه قبلی خرید خواهید کرد؟دلیل این کار شما چیست؟دوستان عزیز هر روز تعداد جدیدی فروشگاه در دنیای اینترنت با هزینه های کم و زیاد ایجاد میشود و محصولات متعددی را نیز برای مشتریان اینترنتی عرضه می کنند.اما چند درصد از آن ها شانس بقا دارند؟ چند مورد از آن ها موفق میشوند؟ چند مورد از آن ها از بین میروند؟
دوستان عزیز برای مثال شما تصور کنید که یک فروشگاه لوازم کامپیوتر چقدر مشتری دارد؟ برای پاسخ به این سوال چگونه میتوانیم عدد صحیح و یا حتی عددی تقریبی در این خصوص اعلام کنیم در حالیکه نمی دانیم مکان آن فروشگاه در کجا واقع شده است و چقدر وسعت دارد و یا در ویترین فروشگاه چه اجناس و کالاهایی قرار گرفته و چگونه این کالا ها چیده شده اند؟ و یا برخورد فروشندگان ان فروشگاه با مشتریان چگونه است؟ و سوالات بسیاری دیگر.پس در ادامه همراه من باشید تا در این موراد صحبت کنم.
دوستان عزیز یکی از تفکراتی که در خصوص فروشگاه های مجازی و اینترنتی به غلط در بین وب مستران حاکم شده است،این است که فروشگاه های اینترنتی با هزینه ای ناچیز راه اندازی میشود و در ادامه سودی شگفت انگیز خواهد داشت و شما را یک شبه ثروتمند میکند، دوستان عزیز درست است که این نوع فروشگاه ها منظور فروشگاه های اینترنتی هزینه های راه اندازی و جاری کمتری نسبت به فروشگاه های حقیقی دارند، اما برخی از هزینه های آن ها برابر و یا بیش از هزینه های فروشگاه های حقیقی می باشد
در این مقوله فروشگاه های اینترنتی گام نخست این است که بپذیریم، فروشگاه های اینترنتی و حقیقی شباهت ها و نقاط مشترک بسیاری با هم دارند،اما نکته ای بسیار مهم و حیاتی این است که فروشگاه مجازی شما کجاست؟ آیا فروشگاه شما در کوچه و پس کوچه های دور افتاده اینترنت است و یا کنار خیابان اصلی و معروفی از دنیای اینترنت؟
بله دوستان همانطور که پیش تر نیز گفتیم دنیای اینترنت هم کوچه و پس کوچه و محله دور افتاده و خیابان اصلی و فرعی و حتی بالاشهر و پایین شهر دارد.دوستان عزیز علم شگفت آوری به نام SEO ، جایگاه شما را در اینترنت مشخص می کند.زمانی که کاربران اینترنت عبارت مرتبط با وب سایت شما را جستجو می کنند باید به سمت وب سایت شما هدایت شود و مراجعه بی ربطی وب سایت شما نداشته باشد چرا که هر مراجعه بی ربط مانند توقف بی مورد است و براستی مانع کسب شما می شود .برای یک مثال بسیار زیبا و ارزنده میتوان گفت در صورتی که شما کنار انبوهی از فروشگاه های تعویض روغنی خودرو مغازه طلافروشی داشته باشید بازدید کننده زیادی خواهید داشت ولی خریدار خیر!!!!!
دوستان عزیز شما باید بدانید که بازدیدکننده زیاد همیشه امتیاز مثبت برای وب سایت ها و تجارت نیست ، زمان ماندن در وبسایت و بازدید و عضویت در وب سایت و خبرنامه وب سایت توسط مشتریان است که نشان دهنده اعتبار و موفقیت شماست
دوستان عزیز یکی از مواردی که بسیار مهم است و نیاز است که شما بدانید این است که بهینه سازی وب سایت SEO نیست.دوستان عزیز همواره تا صحبت از بهینه سازی وب سایت می شود ،همه وب مستران SEO را به خاطر میاورند و با سبدهایی از قوانین موتورهای جستجوگر وارد می شوند اما حقیقت این است که این دو مقوله یکسان نیستند
دوستان عزیز بهینه سازی وب سایت به معنی طراحی وب سایت با تفکر Marketing و بازاریابی مدرن است.طراحی وبسایت کار گرافیست ها به تنهایی نیست چرا که آن ها می توانند سایت شما را که قابلیت یک شعبه ۲۴ ساعته را دارد ، صرفا به یک کاتالوگ آنلاین تبدیل کنند.در واقع دوستان عزیز طرح و فکر کلی با گرافیست ها نیست و توسط طراحان خبره انجام میگیرد.
دوستان عزیز تفکر بازاریابی ، نیازهای مشتری، خواسته های مشتری و تقاضای مشتری را استخراج و با ارزیابی رفتار مشتری، ساختار یک وب سایت را طراحی می نمایددوستان عزیز فراموش نکنیم که کاربر تنها چند ثانیه پس از ورود به سایت ، ۸۰% برداشت خود را از وب سایت شما تثبیت می کند ، می توانیم در این چند ثانبه او را درگیر حواشی و رنگ ها و مطالب تجملاتی کنیم و یا اینکه با جملات و عباراتی جذاب و مرتبط ، و صد البته اثر بخش ، ایشان را ترغیب به ماندن کرده و در این ماندن حرف هایمان را بیان کنیم.دوستان عزیز همیشه توجه کنید که باید هوشمندانه عمل کنید و کاربران اینترنتی را ترغیب کنید که از وب سایت شما دیدن کرده و آن را بررسی کنند.
موفق باشید



اگه خوشت اومد به اشتراک بزار


اگه به اشتراک نزاشتی حداقل لایک کن:(

نظر شما در رابطه با این آموزش چیست


بالا

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت محفوظ میباشد و متعلق است به Webtekar.ir.
Google