سوالات اولیه در راه اندازی فروشگاه آنلاین (بخش دوم)

سوالات اولیه در راه اندازی فروشگاه آنلاین (بخش دوم)

سلام خدمت شما دوستان همراه
اگر شما شرکتی دارید و مشغول به کسب و کار هستید ولی نه به صورت آنلاین! به شما پیشنهاد میکنم که شرکت خود را گسترش داده و در کنار آن به کسب و کار انلاین هم بپردازید و شما می توانید از این طریق درامد چشم گیری داشته باشید.
را ه اندازی فروشگاه آنلاین برای کسب و کارهای کوچک که از نظر زمانی ، تعداد نیروی کار و بودجه در تنگنا هستند ،یک چالش مهمی می باشد.اما فروشندگان خدمات فروشگاه های اینترنتی می توانند در طراحی و نگهداری یک فروشگاه آنلاین که به صورت نسبی ساده و هم کم هزینه می باشد به شما کمک های بسیاری کنند.
حال در اینجا به سوال هایی می پردازم که ممکن می باشد در ساخت فروشگاه آنلاین به ذهن شما دوستان برسد:
به چه صورت هزینه های حمل و نقل را تعیین کنم؟
محاسبات هزینه های حمل و نقل به مقصد موردنظر مشتری ،توسط ارائه دهندگان خدمات انجام می شود.بیشتر موسسات و یا افراد ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل، انجام این محاسبات را به صورت رایگان انجام می دهند و همینطور که اغلب شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات فروشگاه های آنلاین ،اجازه می دهند تا شما این هزینه ها را به عنوان هزینه های مشتری وارد و محاسبه کنید.
از طرفی ممکن است که شما ،هدف ارائه خدمات حمل و نقل رایگان برای خریدهایی که از حد معینی بالاتر است را داشته باشید.بر طبق نظرات بیان شده ،اگر رقبای شما ،خدمات رایگان حمل ونقل ارائه می دهند ،و شما هم از نظر مالی توان این خدمات را دارید،پس خدمات حمل و نقل محصولات خریداری شده توسط مشتری را به صورت رایگان قرار دهید.
چگونه بهترین تعریف و بیان خصوصیات از محصولات را داشته باشم؟
جولین بیان می کند،در خریدهای آنلاین از فروشگاه های اینترنتی به دلیل اینکه مشتریان نمی توانند محصول و کالای موردنظر را از نزدیک ببینند وآن را لمس و بررسی کنند،پس لازم است که شما تصویر روشن و واضحی را از محصول تان برای مشتری تداعی کنید و در حالیکه او پیشنهاد می کند که در این موضوع نباید هزینه و زمان را خیلی در نظر گرفت ،شما پس در این کار زیاده روی نکنید و برای تهیه ی تصاویر خود بهتر است از فردی حرفه ای کمک بگیرید.گر شما یک دوربین با کیفیت ۱۶ مگا پیکسلی در اختیار داشته باشید،می توانید با نورپردازی مناسب به همراه جعبه نور عکس، تصاویری مناسب تهیه نمایید.
در واقع جعبه نور عکس، فضایی است از جنس پارچه که عکاس های حرفه ای با تاباندن نور از جهات مختلف بر روی شی موردنظر، اقدام به عکاسی می کنند.همچنین توضیحات بر روی محصولات تان باید کوتاه ولی کامل و همچنین با جزییات باشد و طوری که توجه مشتری را به خود جلب نماید.پیترسون بیان می کند که از صفات جذاب و همچنین اصطلاحاتی استفاده کنید که باعث بیدارشدن احساس مخاطبان در هنگام خواندن ،شود.شما می توانید علاوه بر قیمت کاربردهای محصول ،ابعاد و همچنین دیگر خصوصیات توصیفی محصول را بر روی آن درج نمایید.
چگونه باید عودت کالا و محصولات را مدیریت کنم؟
تمامی فروشگاه ها باید با کالاهای عودت شده (برگشت خورده) کنار بیایند،لازم است مطمئن شوید و دوباره کنترل کنید که آیا ارائه دهندگان خدمات فروشگاه آنلاین در خدمات خود امکانات بررسی و رسیدگی به عودت کالا ،بازگشت مبلغ دریافت شده، بررسی وضعیت انبار در رابطه با محصول عودت داده شده و ارسال ایمیل به مشتری در رابطه با وضعیت محصول مذکور ،را در نظر گرفته است.
لازم است که اجازه ابراز نظر و همچنین اشتراک گذاری نظرات را در رسانه های اجتماعی بدهم؟
پیترسون همچنین بیان می کند که دادن اختیار به مشتری برای نظر دادن به محصول شما و نیز امتیاز دادن به کیفیت آن ،باعث می شود که مشتری به فروشگاه و محصولات شما اعتماد کند .ابراز نظرات مثبت و اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی باعث افزایش فروش می شود ولی شما باید نظرات منفی را هم در نظر بگیرید و ریسک کنید!!!بسیای از ارائه دهندگان خدمات تجارت الکترونیک امکان بازبینی نظرات،پاسخ گویی به نظرات و همچنین حذف کردن نظرات منفی را فراهم کرده اند.
اما پیترسون در فروشگاه خودش این امکان را فراهم نکرده است و فقط این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که محصولاتش را بر روی صفحه فیس بوک فروشگاه ببینند و پسندند،همچنین امکان ارسال تصاویر محصولات از طریق ایمیل.
چگونه می توان خریداران را جذب خود نمایم؟
پس از اینکه شما فروشگاه خود را به طور رسمی راه اندازی و شروع به کار کردید، لازم است که هم به صورت آنلاین و غیرآنلاین تبلیغ کنید و فروشگاه خودتان را برای بقیه معرفی نمایید.شما می توانید برای شروع تبلیغات لینک فروشگاه تان را در صفحه اول سایت شرکت خود و یا درج آدرس خود در روزنامه ها و همچنین نامه های الکترونیکی ارسالی از طرف شما و از این قبیل کارها را انجام دهید. پیترسون ساختن حساب های کاربری در رسانه های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک، توئیتر، پینترست و یوتیوپ که معرف فروشگاه آنلاین شما باشد را پیشنهاد می کند.شما هرچند وقت یک بار،صفحات فروشگاه خودتان را در رسانه های اجتماعی آپدیت کنید که می توانید از این طریق ترافیک فروشگاه تان را با جذب جلب توجه مخاطبان نسبت به اتفاقات و همچنین پیشنهادات افزایش دهید.
استفاده از خدمات ارائه دهندگان خدمات فروشگاه های انلاین که در عین حال خدمات سئو را هم برای محتویات فروشگاه شما ارائه می دهند،هم می تواند پیشنهاد خوبی برای استفاده شما باشد.تکنیک های سئو می تواند برای فروشگاه شما رده بندی بالاتری را در نتایج جستجوی موتورهای جستجو را به دنبال داشته باشد.
چطور می توان موفقیت فروشگاه خود را دنبال کنم؟
شما تلاش کنید که در انتخاب ارائه دهندگان این خدمات، از کسانی استفاده کنید که ابزار تجزیه و تحلیل اطلاعات خرید و فروش شما را به صورت رایگان و مشخص شده، به شما ارائه دهد تا شما بتوانید از وضعیت خرید و فروش خود در طول زمان آگاه شوید.به عنوان مثال استفاده از خدمات گوگل آنالیز.
این ویژگی به شما اجازه می دهدی تا مطلع شوید که چند نفر از شما خرید انجام داده اند ،همچنین تعدا دفعات بازدید توسط هر فرد و محل سکونت آنها و درباره چگونگی آشنایی آنها با شما می توانید اطلاعاتی را کسب نمایید،علاوه بر اطلاعاتی درباره خریداران و مراجعه کنندگان خود می توانید متوجه شوید که کدام سایت بیشترین ترافیک را به سایت شما منتقل کرده است و اینکه بازدیدکنندگان سایت شما به کدام محصول بیشتر توجه کرده و موردبازدید قرار گرفته و کدام محصول کمتر مورد توجه قرار گرفته است.پس از ابزار تحلیلی مناسبی استفاده کنید.
دوستان عزیز این مطلب به پایان رسید از همراهی شما دوستان سپاسگزارم


اگه به اشتراک نزاشتی حداقل لایک کن:(

نظر شما در رابطه با این آموزش چیست


بالا

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت محفوظ میباشد و متعلق است به Webtekar.ir.
Google